dilluns, 14 de desembre del 2015

Aviat mes i millor!! Gràcies!!



    Quants dies sense escriure!! O mes aviat sense publicar res...No pensis pas que no hi he pensat!! Cada dia!! Ho trobava a faltar moltíssim, perquè per mi s'ha convertit en una necessitat, m'encanta fer-ho!! Vull fer-ho!! Per mi... I per tu que ho llegeixes, que et molestes a detindre't uns minuts per saber el que he escrit... Sols per això, vull ser constant i deixar plasmat al blog cada setmana "les meves cosetes"... Les del Ratolí... Les de la Susi... 

     Però aquests últims dies he tingut molts canvis a la meva vida, he tingut que prioritzar i el temps l'han guanyat aquests canvis i tot el que comporten... He hagut de formar-me, estudiar una miqueta i dedicar-li casi tot el meu temps... Crec que val la pena sacrificar uns dies i unes publicacions per un projecte que espero hem vagi bé i sigui el que hem faci sentir de nou realitzada i feliç professionalment parlant... Ja que he començat una feina que mai havia fet però en la que crec que puc desenvolupar-me prou be, perquè va amb mi i perquè m'hi sento be... Ja ho veurem no?? Creua els dits!!


    Això no vol dir que deixi de banda o abandoni el meu blog, ni molt menys!! El Ratolí continuarà escrivint tot allò que jo, la Susi, li transmeti, i el nou projecte de Serveis empresarials igual!! Es mes, a partir de gener nous camins i col·laboracions seran un fet i faran que la pagina i nosaltres creixem mes i millor!! Al gener la web corporativa serà un fet i t’agradarà moltíssim, ja ho veuràs... Paraula de la Susi!!

    Així doncs amiga...o amic... A tu que t'agrada llegir aquest blog o simplement avui hi has entrat per pura curiositat o avorriment, que sàpigues que, com diu tothom, "any nou, vida nova" i en aquest cas serà així!! Pot ser que publiqui si tinc temps un post demà mateix o que sigui demà passat, pot ser que ho faci la setmana que ve fins i tot!! O no cap!! Tinguis paciència i confia en nosaltres, amb el Ratolí i amb mi, perquè al gener la constància, la varietat i les novetats arribaran si o si al blog i per quedar-se!! No en tinguis dubte, per que "El Ratolí de la Susi" es el meu projecte personal i vull que creixi cada dia... Com jo... No deixis de seguir-me a les xarxes socials!! Allí sempre t'aniré deixant cosetes interessants i xules i si escric ho sabràs...

     Bona nit ratolí!! Gracies per ser aquí... I no oblidis que si vols formar part d'això pots!!

    Envia'm els teus escrits, siguin del que siguin, prosa, vers, faula, critica, conte, acudit o el que "et doni la gana"!! El Ratolí ho publicarà aquí i col·laborarem sempre que ho desitgis. No et tallis vinga!! Ja tardes...

    Fins aviat!!


Gràcies

Entrada destacada

PER TU PAPA... EL QUE NO VAIG PODER DIR, T'HO DEIXO AQUÍ...

El papa ens ha deixat aquest divendres de repent, no esperàvem pas ningú que li hagués arribat el moment... I ahir el varem acomiadar tota...