divendres, 28 d’agost del 2015

Un nou capítol

Sorpresa m' he quedat al descobrir que sense donar-me ni conté de com,  ja no sóc ni de ben tros la persona que era ahir.

Parada i sense reacció m' he sentit al descobrir-ho,  mentre tot anava passant al meu cantó,  jo veia clarament que l'antiga Susana ja no era pas jo!

Quan va començar?  Que m' ha fet canviar?  Ha estat per millorar o he perdut alguna cosa que hagués tingut que conservar?  Se que i com vull ser o simplement veig el que tinc a la vora i tinc clar el que mai faré?

Sigui com sigui i perquè,  sembla que avui ho he vist clar i al menys ja no m' he fet un fart de plorar...  sóc realista,  Ja m' ha arribat el moment...  però m'agrada fer-ho i deixar que la resta se l'emporti el vent...

Ja estic preparada,  ja puc passar la pàgina i escriure un capítol nou,  deixant enrere aventures i personatges i creant-ne de nous!! 


Quasi asusta el nou canvi! seria mes còmode per mi si les coses seguisin així però es de valents afrontar els nous reptes i emprendre una nova història, mantenint el que faci falta i deixant la brossa a la vora.

No us penseu en cap moment que per mi resulti fàcil,  un nou canvi després de tants,  és com tornar a arrencar...  cal plenar de gasolina i fer un bon repàs general,  seleccionant les peces bones i canviant les que no van... resulta costos i necessita temps però quan es repara i neteja resulta brillant!!

Ara ja és el moment,  m' he de posar a caminar i pel meu be i dels meus amors tornar-me a motivar,  necessito renovar-me,  sentir-me útil i crear,  treure el que no me convingui o el que no sapigui arreglar.  
Volem una Susi forta i de nou amb seguretat!!  Aquella que te somnis i un esperit emprenedor!!  Idees per fer-ho tot i una bona oració,  caràcter agradable i bona gent al seu cantó!

Dessitgeu-me sort amics,  aquests cop va de debò,  es ara o mai el moment i tinc molta ilusio,  faci el que faci o emprengui hi posare tots els medis,  el meu treball i molta imaginació,  sols us demano una cosa a vosaltres que hem llegiu, si el que us faci us agrada vull que m' ho escribiu,  cada paraula d'ànims més corda hem donarà i al escriure el meu capítol tot anirà encaixat.... 

Fins aviat ratolinets!!  Doneu-me forces i jo us envio moltssssss petonets!!!! 


Nou capitol
Un nou capítol 

Entrada destacada

PER TU PAPA... EL QUE NO VAIG PODER DIR, T'HO DEIXO AQUÍ...

El papa ens ha deixat aquest divendres de repent, no esperàvem pas ningú que li hagués arribat el moment... I ahir el varem acomiadar tota...