diumenge, 7 de juny del 2015

Petit raconet d'inspiracio i relax. El meu bloc.


Perquè va néixer aquest bloc del Ratolí de la Susi?? Es el que molts me pregunten, quan veuen que l'he creat...

Per fi vaig donar el pas!! es la meva resposta, per fi hem vaig atrevir, quines ganes en tenia!! No m'acabava de decidir...hem feia por el ridícul que faria al compartir les meves cosetes i idees, si no us agradaven com a mi... però quest bloc m'ha servit "d'escape" per la rutina familiar!! Tot i que soc molt feliceta me faltava ja l'espai... Amb tants canvis a la meva vida necessitava relaxa'm...

Perquè m'agrada, perquè es el meu petit raconet, perquè m'il·lusiona i hem fa somiar, perquè feia temps que ho pensava i no ho feia realitat, perquè no pot ser un punt de partida a potser algo mes gran???

No pretenc convertir-me en super blogger, ni en famosa del moment, no soc pas una gran escriptora, però aniré aprenent... Com escric perquè m'agrada i sempre que en tinc ocasió, no tinc jefes ni dates, ni cap tipus d'obligació, tan sols publico el que tinc ganes i ho faig amb molta cura, ja que si una cosa tinc clara es que els que hem volen llegir i els agrada la tenen ben merescuda!!


Hi haurà post interessants, bonics i que agradaran, però segur que algun altre serà massa personal i de poc interès general... No importa amics lectors, si de 5 n'encertem 1 ja que nomes l'estona que hi dedico per mi es tot un plaer... Publicar el que abans no ensenyava i tant m'agradava al paper plasmar, per mi es tot un luxe i ara casi necessitat!!

Son petits moments de relax que ara tan me costen trobar, per això quan al bloc entro i el Ratolí deixo anar, la inspiració arriba sola i escriu "tal qual", amb vers, amb prosa o amb a mode d'opinio, cançons, fotos i que se jo!!! Tan se val el que me surti o tingui ganes de penjau, la qüestió es l'estona que tinc per poder crear, dissenyar, tocar i retocar, es el meu raconet i m'agrada la seva "Soledat".

Gracies amics i amigues si algun cop hem llegiu i si us agrada jo contenta i feliç, aquest projecte creixera amb el meu Ratolí i amb ell noves cosetes que ja anireu descobrint... Alguna coseta ja heu pogut intuir no?? "La botigueta de la Susi" al agost màxim ja la tindreu aquí!!

Un petonet de la Susi!! Us estimo ratolinsssssssss!!!!

Ni jo ho diria millor!!



Entrada destacada

PER TU PAPA... EL QUE NO VAIG PODER DIR, T'HO DEIXO AQUÍ...

El papa ens ha deixat aquest divendres de repent, no esperàvem pas ningú que li hagués arribat el moment... I ahir el varem acomiadar tota...