dissabte, 2 de maig del 2015

Benvingut Pep!!

Un nou motiu d'alegria la vida m'ha donat,
has arribat a la meva vida,  tú Pep,  el meu afillat.

Quantes ganes en teniem,  t'estavem ja esperant,
i tot i el patir dels primers dies,  ja estàs al nostre costat!!

Benvingut petitó!!  Aquí estic jo…
la teva súper padrineta que et desitja tot el més bo i millor!!

A partir d'aquest moment hem tens per tot el que vulguis,
si puc més o puc menys,  això mai serà important,
perquè en mi el que et faci falta sempre trobaràs.

No saps quina il. lusiò hem fa ser la teva padrina,
no et decepcionaras perquè tinc la millor guia,
l'àngel que vetlla per mi i sempre m'indica…


Quan tu hem necessitaras a la bora hem trobaras…
i sino…  tan sols crida'm!!

Per cuidar-te,  guiar-te o simplement "malcriar-te",
sigui pel que sigui, dis-me-ho al moment,
passi el que passi a la nostra vida,  jo de tú estaré pendent.

Benvingut ratolí petit a la nostra familia!!

Que feliços ens fas…
als teus pares,  padrins,  tiets i al teu fantastic germa gran,
als cosinets,  amics i a mi per descomptat!!

"T'estima,  la teva padrineta,
avui,  demà i per tota la eternitat!! "


Benvingut ratolí petit!! 

Entrada destacada

PER TU PAPA... EL QUE NO VAIG PODER DIR, T'HO DEIXO AQUÍ...

El papa ens ha deixat aquest divendres de repent, no esperàvem pas ningú que li hagués arribat el moment... I ahir el varem acomiadar tota...