dissabte, 7 de març del 2015

Un any mes... Gràcies!!


 Demà serè un any mes gran, demà farà 39 anys que vaig començar l'aventura de la vida, el meu trajecte fins arribar aquí!! I ara que m'hi fixo, que gran que soccccc!!!!! Però hem sento una "xavaleta" que es el que compta... 

Se suposa que un balanç de l'ultim any seria el mes apropiat, però no es el que jo vull fer en aquest escrit!!

El que de veritat tinc ganes es simplement donar-vos les gracies a tots els que d'alguna manera heu fet, per be o per mal, que avui sigui aquí tal i com hi soc, feliç, contenta, realitzada, estimada i amb molts somnis en ment per realitzar en un futur...

A tots i cada un dels que us heu creuat al meu camí, Gracies!! A tots els que m'heu fet entrebancar, Gracies!! Als que m'heu estimat, m'heu odiat, m'heu respectat, us he caigut be, us he molestat, ens hem divertit, hem plorat... I tantes i tantes coses... Gracies!!

Totes i cada una d'aquestes persones i fets han fet que la meva vida arribi al punt on es troba i m'agradaaaa!!!

A veure que hem deparara aquest nou any... El 8 de març de l'any que ve potser os ho conti...

Sigueu feliços amics!!!! I gaudiu de la vida i de la gent al maximmmmm!!!

Com es diu en llatí... Carpe diem, tempus fugit!!

Entrada destacada

PER TU PAPA... EL QUE NO VAIG PODER DIR, T'HO DEIXO AQUÍ...

El papa ens ha deixat aquest divendres de repent, no esperàvem pas ningú que li hagués arribat el moment... I ahir el varem acomiadar tota...